About Me

My photo
Tanah Merah, Kelantan, Malaysia
A wife, a mother of one, an educator and a homemaker

Tuesday, March 24, 2009

me and herbalife

Camna ngan progress herbalife? So far so good. Anak2 sedara yang balik cuti skolah baru nih ader la jugak yang komen kata Cik Eija diorang nih nampak 'kurus' sket. Bangga tok sah nak cakap la. Memang gembira giler. Tapi penimbang tak jugak naik2 kononnyer nak kasik surprise. Tengah sabar lagik nih.

Then came the trip to Kl. Aku n Reen plan to meet up ngan adik kitorang yang pindah ke Batu Pahat awal tahun nih to celebrate our success in SPM 2008. Bukan budak jer yang celebrate ok, cikgu nyer pun celebrate jugak. Makanyer terjadikla peristiwa keterbabasan kitorang ngan makanan... makanan.. makanan di Shah Alam. Hahahaha...

Oh yea... before pegi amik Zue kat station bas, kitorang gi melepak kat Giant and came across one very nice penimbang yang measure kadar air dalam badan, lemak + of cos la berat badan kiter kan. Harga boleh dikatakan affordable so, aku pun walau dalam keadaan yang agak kekeringan beli jugak la penimbang tuh. Hehehehe... Yang pentingnyer... Aku memang puas ati... Nak amik gamba tapi kamera lak wat hal. So, nanti2 la aku buh gamba penimbang 'canggih' tuh dalam nih yekk...

Pagi2 the next morning, dengan bangganyer aku pun naik atas penimbang canggih tuh. Wahhhh.... dah 64kg. Tapi sejak dari episod keterbabasan kat Shah Alam tuh tak naik lagik penimbang tuh atas sebab2 yang tak dapat nak dielakkan. Nanti lepas2 nih kiter tengok whether number tuh still the same atau tak. Tapi for the time being, ticker tuh takkan ditukar lagik nombornyer sampailah dapat disahkan berat sebenarnyer. Takut seyy.... Serious aku makan banyak ari tuh. Ntah2 makin berat la pulak. Tapi... sendiri punyer salah... sendiri mau tanggung la kan? Hahahaha...

No comments:

Post a Comment