About Me

My photo
Tanah Merah, Kelantan, Malaysia
A wife, a mother of one, an educator and a homemaker

Monday, April 13, 2009

Tick! Tock! Tick! Tock!!

Yeehaaa... akhirnyer akan ku ubah juga figures kat ticker ku itu. Mesti sume org tertanya2 apsal la aku nyer ticker kali nih lambat bebeno berubahnyer. Jawapannyer amat la mudah... Sebab tak disiplin sangat. Last March banyak bebeno cuti skolah nyer yg menyebabkan aku asyik terbabas tanpa alasan yang munasabah. Sendirik wat sendrik mau tanggung la kan? Hahahaha.... Padan ngan muka sendrik.

Tapi yg bestnyer even though ticker ku itu amat lambat untuk berubah figures nyer one thing that I noticed that I am starting to get compliments from people around me. Heheheh... Aku gumbira!!!!! Students pun dah start complimenting on my figures now. Yang bestnyer even diorang pun dah ramai yang bawak botol air gi class to drink while studying to keep them fresh. It's a good start for them la kan to flush all the junk foods yang diorang consume the whole day and years before. Hehehe... Am promoting good health to the students indirectly. Aren't I proud of myself? Wohooo....

Yang paling make my day today was the fact that even the staffs kat office bawah leh mistaken me for someone else. I took that as a compliment sebab nama yg diorang sebut tuh... tidak la orangnyer kecik bebeno tapi slim la dari diriku inikan? Hehehehe... Best! Best! Best!

Now I need to figure out how to shed all the excess fat kat perut pulak... Any suggestions anyone? Tuh jer yang wat aku rasa hodoh lagik sekarang nih... Sigh....

And.... I am fasting today. As of 1o'clock nih I don't feel anything yet. I mean hungry and still energetic even though just sempat amik shake and not much water this morning for sahur. So far still okay lagik. Nampak macam bebudak kat skolah nih lagik lembik lak dari aku. AKU BANGGA!!!!! Hahaha (evil laugh nih) Muahahahhahah....

No comments:

Post a Comment